maandag 30 september 2013

Herfsttreffen

De voorbereidingen voor het herfsttreffen zijn begonnen. We gaan met z'n vieren. Zelf vertrek ik vanuit Zaandam, vervolgens ga ik naar Joyce in Nieuw-Vennep, waar Sjoerd ook naartoe rijdt. Vervolgens pikken we Robert-Jan in Zwammerdam op. Helaas is het café daar dan nog dicht. In Zwammerdam wordt uitgeslapen. In de loop van de middag, zo rond een uur of drie verwachten we in Goirle aan te komen. De weersverwachting lijkt steeds beter te worden. Laat hem nu nog uitkomen. Ik heb heel veel zin.




De route staat in de GPS, dus het is alleen maar wachten op 'bestemming bereikt'. Daar hoeven we alleen maar een beetje voor te trappen.

Het grote voordeel van dat het herfsttreffen nu wat verder weg is, is dat we vast een prachtige tocht door Nederland gaan maken.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Wilco,

    Ik wens jullie vast een prettige reis toe!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er nu al zin in! De route staat ook in mijn GPS, just to be sure. Zal af en toe een stukje vooruit crossen om een paar mooie plaatjes te schieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jippie!!! Ook ik heb er zin in! Kwam er alleen achter dat ik geen reserve binnenband (SV13) meer heb voor mijn achterwiel. Ik neem wel een wat oudere binnenband mee en vertrouw volledig op de oude vertrouwde, maar nog goede, Marathon Plus banden :-) Zit tot donderdagavond in Stockholm en denk niet dat ik daar nog zomaar een bandje kan kopen voor schappelijke prijs :-) Ik wil toch binnenkort bij Velomobiel langs voor een GPS houder op de wielkast en een wielspoormeter. Plus wat kleine aanpassingen/onderhoud. Tot vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilco , Ik heb toch besloten om dit jaar maar weer thuis te blijven , ik ben natuurlijk al 5 dagen weg geweest dit jaar en blijf gezellig bij de meiden.
    Ik wens je veel plezier en neem er een of meer voor me.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat je niet alsnog meerijdt. Maar ja, zo zonder kap wordt het misschien wat minder een pretje. Ik zal je gezelligheid missen.

      Verwijderen