maandag 22 december 2014

OBT - voorbereidingen

Ook ik ben me aan het voorbereiden. De routes zijn gemaakt.

Zelf rij ik zaterdagochtend eerst naar Erwin om daar te verzamelen. We rijden dan met Jan uit Haarlem eerst naar Victor in Loenen aan de Vecht. Daar sluiten naast Victor in ieder geval Elmi, Rob en Marjolein aan. Vervolgens naar Maarten in IJsselstein. Van daar af de laatste 75 kilometer naar Nijmegen.


We rijden mee vanaf meetingpoint Victor


Terug gaan Erwin en ik pas op maandag. We volgen dan waarschijnlijk de volgende route:



Ik heb er zin in!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jullie een Paas-/Herfstreffenachtige zwaan-kleef-aan route hebben. Voor ons ligt deze benadering van Nijmegen helaas te veel zuidelijk. Zou anders graag bij dit groepje aangesloten zijn.
    Ik zie jullie wel in het Honig-complex. Het heeft alles in zich om een ouderwets memorabele OBT te worden. Zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je zou misschien nog kunnen aansluiten bij de groep die via de LEL rijdt!

      Verwijderen