woensdag 29 juli 2015

Bijna weg

Morgenochtend vroeg ga ik op pad. Ik heb er zin in, maar vind het ook altijd weer spannend. Ik ga via de korte westelijke route en hoop over een paar dagen dromerig te staren over de Atlantische Oceaan vanaf de Normandische kliffen. En daar zit ik dan 'De Renner' te lezen, het boek dat iedereen momenteel lijkt te lezen.
In ieder geval waren de gemeentediensten al hard bezig mijn route bomenvrij te maken.

Gistermorgen moest ik omdraaien. 
Vanmorgen werd er aan gewerkt

Vanmiddag op de terugweg

16 opmerkingen:

  1. Goede reis Wilco en veel plezier. Nog 2 ½ week, dan mogen wij ook op pad. Groet, Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilco,

    Goede reis, veel fietsplezier en houd de beentjes blessurevrij! :-))

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri,

      Ik doe mijn best. Heb de trapas afgelopen week nog een paar mm naar de stoel geschoven. Ik heb er in ieder geval zin in!

      Groeten, Wilco

      Verwijderen
  3. De Renner heb ik jaren geleden eens gelezen prachtig boek: Respect voor de wielrenners die enorme prestaties leveren op zo'n oncomfortabel fietsje.
    Goede reis, je gaat naar een prachtige bestemming.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Erwin. Groeten, ook aan Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nogmaals een hele goede reis en ik hoop wat updates en foto's te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede reis, kom je toevallig nog door Zeeland gesjeest?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marc,

      Inmiddels aangekomen in Yport. Ik ben inderdaad via Zeeland gereden. Verslag volgt. Groeten, Wilco.

      Verwijderen
  7. Wilco, ik veronderstel dat je met de "westelijke route" bedoelt dat je min of meer de LF1 zult volgen?
    Goede reis alvast en benieuwd om je relaas te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jan, ik ben vanaf Zaandam naar Vlissingen gereden en heb daarvoor de routeplanner van de Fietsersbond gebruikt. Door Belgie heb ik de knooppunten paden gevolgd en in Frankrijk Basecamp.


      Inmiddels aangekomen.

      Groeten, Wilco

      Verwijderen
  8. Ik hoop dat je een eerste goede dag beleeft. Veel plezier gewenst. Hgr Peter

    BeantwoordenVerwijderen