zondag 20 juli 2014

De Moezel

De Moezel bereikt. Na drie dagen zweten aangekomen in Cochem. Eerste dag gefietst vanaf Zaandam tot Xanten, 190 km. Dag 2 160 kilometer verder gereden tot Keulen. Dwars door het Ruhrgebiet. Gisteren de mooiste etappe tot de camping bij Cochem, 165 kilometer. Totaal 525 km. Mooi langs de Rijn en vervolgens langs de Moezel. Wel deels over bospaden, niet echt velomobiel vriendelijk. Andre niet zelf gezien,maar hij is rond twee uur wel gespot bij Cochem, met aanhanger. Ik zat toen in Koblenz en had hem rond een uurof 4 - 5 tegen moeten komen. Helaas, had ik leuk gevonden. Later volgt een uitgebreider verslag...

12 opmerkingen:

  1. behoorlijke afstanden met die warmte wilco.
    hoelang blijf je weg?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tot en met 4 augustus, maar ik giets niet elke dag hoor. Nog gefeliciteerd met jullie 600 km

      Verwijderen
  2. het wordt hier nog druk met velomobielen ;-) Ik ben afgelopen donderdag ook weer naar de Eifel gefietst (bij Bitburg). In één rit van 303 km (om 3 uur in de ochtend, nou ja nacht, vertrokken en om 16:30 was ik er). Denk dat ik aankomende week ook nog even naar de Moezel ga (bij Traben Trarbach), is maar 50 km. Vanaf Wittlich is er een mooi fietspad naar de Moezel (Maare-Mosel-Radweg).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik fites daar vrijdag langs, wie weet yie ik je voorbij flitsen.

      Verwijderen
  3. Klinkt goed Wilco! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilco
    Ik denk dat jij op die andere camping in Cochem was, ik stond op Freizeitzentrum Cochem

    Ik ben weer thuis dus kan weer op internet, even bij komen en dan blog bijwerken
    veel plezier verder

    groeten, andre

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi André , wij stonden 14 km voorbij Jochem (vanuit Kolen) op de camping .

      Verwijderen
  5. Leuk man, de pont in Millegen heb ik ook gehad en het fraaie plaatsje Xanten was voor mij een stop plek. De wereld is mooi he!

    groet
    Klaas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Klaas, en hoe verder je naar het zuiden rijdt, hoe mooier het wordt!

      Verwijderen