vrijdag 5 oktober 2018

Nieuwe fietsschoenen voor de winter

Ik heb nieuwe fietsschoenen. Het zijn northwave-raptor-arctic-gtx-mountainbikeschoenen-fluo-geel-zwart-heren geworden. Ze lijken mij heerlijk warm. Nooit meer koude voeten en dan vooral voorvoeten en tenen. Ik zal laten weten of ze inderdaad zo warm zijn als dat ik hoop. Ik ben zelfs bang dat ze te warm zijn. Ik heb dan ook getwijfeld of ik wel de arctic zou aanschaffen. Ze hebben een neopreen kraag, die trekt wat lastig aan, maar de schoen zit heerlijk. Nooit meer geklungel met elektrische zooltjes? En hopelijk niet meer van die dode voeten en tenen. Tenslotte, ze zijn ook nog waterdicht, GTX- goretex.



Ik zal laten weten hoe ze bevallen.

6 opmerkingen:

  1. Ja, hou me op de hoogte! Ik heb pas ook winterfietsschoenen gekocht, van het merk Sidi. Een maat groter, zodat ik er wollen trekkingsokken met daaronder thermosokken in aankan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de North Wave Artic al enkele jaren in gebruik gehad, en kan bevestigen dat het goede en warme schoenen zijn.
    Maar.......nu ben ik overgegaan op een ander pedaalsysteem, SPD-SL, dus MTB schoenen gaan daar niet op passen......Ik zal ook een blog publiceren binnenkort, want ook ik heb een vervanger voor m'n winterschoenen gevonden.....

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze vrijdag een tijdje aangehad. Ze waren veel te warm..

      Verwijderen
  3. Oh die zijn heel anders dan mijn oude Arctic’s!

    BeantwoordenVerwijderen