dinsdag 21 augustus 2018

Afscheid van de zomer?

Met deze heerlijke nazomerdagen is het heerlijk 's avonds nog even in de fiets te klimmen. Er zal vast nog wel meer zomer komen, maar nu er nog maar even van genieten. Nauwelijks wind en zwoel. Gisteren ben ik vanuit werk via Zandvoort terug gereden. Even kijken naar de zee. Ongeveer 55 kilometer.



Vandaag heb ik thuis gewerkt, maar wilde ik er vanavond nog wel even op uit. Weer ongeveer 55 kilometer. Het werd een heerlijke tocht, zwieren over de dijken door de polders.


Hier reed ik iets te snel...
Bij Busch en Dam stond ineens zo maar een kapel. Die had ik zelfs op de heenweg nog niet gezien, een wonder. Het was een verwijzing naar vroeger, een erg leuk initiatief.








2 opmerkingen:

  1. Ik hoop eigenlijk dat de zomer nog een paar weekjes blijft...

    Groet

    Erwin en Tante Lies

    BeantwoordenVerwijderen