vrijdag 30 juni 2017

Onderhoud en reparatie

Na de schade van afgelopen week op de pont is het tijd voor reparatie. Vandaag heb ik De Bak weggebracht, en ik ben hem kwijt tot na mijn vakantie, ik denk dat ik hem 10 augustus op ga halen. Misschien maar weer eens op de open ligger de komende tijd. Ik ben via Hoorn en Enkhuizen over LEL gereden naar Dronten. Een mooie tocht, door het land van Pé. Ik heb hem niet gezien. Ik ben rozig, loof, en zak helemaal in in de trein, met een lekker biertje erbij.
Ik laat De Bak meteen helemaal reviseren, na bijna 52000 kilometers werd dat weer eens tijd.

Tot slot, vandaag voor het laatst naar de fysiotherapie, mijn knie is bijna weer als vanouds.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Wilco,

    Je knie weer bijna als vanouds, dat klinkt goed! Laat De Bak maar eens lekker verwennen, dat heeft dat beestje wel verdient ondertussen!Prettige vakantie!
    En daarna op naar de 6de ster!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Adri, jij veel plezier in je BOB, de oude is inmiddels naar België verhuisd.

      Groeten, Wilco

      Verwijderen
  2. Gelukkig dat je knie weer als nieuw is......ook een beetje gereviseerd dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan zijn jullie er allebei na je vakantie weer klaar voor om vele mooie kilometers te maken. Succes op de open ligger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedbezig de bak woord weer goed verwend dus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker, hoe is het met jouw Bak?

      Verwijderen
    2. denk wel goed, mijn bak woont al een maandje om zes in zuid Duitsland :P fietsen met de vm deed te veel pijn, dus besloten om lange tijd te stoppen,

      Verwijderen